Publiciteit Miracles by Stella
Naar aanleiding van ons persbericht in april van dit jaar, verscheen op wellnessspots.nl onlangs een mooie review voor de Vegan Huidverzorging van Miracles by Stella. Publiciteit Miracles by Stella is gebaat bij reviews. En zeker als dit lovende recensies zijn!
Gratis publiciteit is niet altijd direct
Gratis publiciteit krijg je via een persbericht. Natuurlijk moet het bericht goed geschreven zijn. En naar de juiste mensen verstuurd worden. Dan nog zie je niet altijd binnen een week resultaat. Zeker als het product nieuw is. Maar als je geduld hebt en contact opneemt met de juiste perscontacten, loont een persbericht altijd. Je hebt de informatie duidelijk, kort en bondig bij elkaar. Met een omschrijving, het verhaal en een link naar het beeldmateriaal. Er zijn altijd mensen die jouw persbericht even in een mapje bewaren. Tot een moment dat er ruimte is. Ook kan het zijn dat ze jouw bericht over het hoofd zien, omdat er zoveel persberichten in de mailbox komt van redacteuren. Iedereen wil immers aandacht in de pers. Daarom kan het echt geen kwaad om even te bellen naar de redacties van bladen of online magazines waar je echt graag in wilt staan.
Bellen met redacties
Nadat ik een persbericht verstuurd heb, bel ik vaak nog een paar redacties persoonlijk op. De bladen of online magazines, die echt goed passen bij het product of de dienst. Die bel ik op. En dan bied ik altijd iets extra’s. Zoals een leuke mail & win voor de lezers of een extra groot review pakket. Voor een meditatieleraar nodigde ik de redactie uit voor een speciale mindfulness middag. Dat is de moeite waard als je daarna in het grootste weekblad van Nederland komt met foto’s en een interview.
Wat je ook verkopen wilt. Wees creatief en probeer de dames en heren redactieleden voor je te winnen. Verwen ze of doe iets extra’s voor de lezers. Dat helpt echt!